עם חמישה מנדטים: ליברמן: "אשקול להרכיב את הממשלה הבאה"

    איתי גדסי 4 Comment on עם חמישה מנדטים: ליברמן: "אשקול להרכיב את הממשלה הבאה"

    סך הכל הגיוני: לאחר שגרם לכנסת לפזר עצמה בשל התעקשותו שלא להצטרף לממשלת נתניהו, אמר הערב יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן כי הוא אינו שולל את האפשרות להרכיב את הממשלה הבאה ולעמוד בראשה

    ליברמן צילום: פלאש 90
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט 2. יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן אומר הערב (מוצאי שבת) בראיון לחברת החדשות כי במידה ויקבל מספיק מנדטים, הוא ישקול להרכיב את הממשלה הבאה.

    ליברמן תקף את נתניהו ואמר כי ראש הממשלה ניהל משא ומתן עם השמאל.

    באשר לסיכויי הרכבת הממשלה בראשותו אמר: "מעולם תפקיד ראש הממשלה לא סינוור אותי. אם נקבל מספיק מנדטים להרכיב ממשלה, נשקול זאת. אם לא, נהיה מציאותיים". בדבריו, לא שלל ליברמן אפשרות להמליץ על נתניהו.

    כזכור, ביום רביעי בלילה, לאחר ההצבעה על פיזור הכנסת, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו בחריפות את ח"כ אביגדור ליברמן וטען כי הוא שמאל. לדבריו, ליברמן מנע הקמת ממשלה וגרם למדינה ללכת שוב לבחירות מיותרות.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הפעם אף מפלגה לא תצטרף לליברמן ולא ימליצו עליו , ליברמן הוא שמאל חלש נתניהו ימין חזק ,המפלגות החרדיות ימליצו רק על נתניהו ,בעז"ה ליברמן יקבל מפלה גדולה בבחירות החוזרות כהבטחתו של שר התורה רבי חיים קיינבסקי שליט"א

    2. 1

      זה בכלל לא פוליטיקה. הוא לא רוצה מדינת הלכה..
      בקיצור כבר כתב מישהו, ליברמן המציא את הציניות..
      השאלה היחידה שצריך לשאול זה למה התקשורת השמאלנית כל כך בעד ליברמן. ולמה בכלכליסט ישנם הסברים שלמים שדיי לסחטנות החרדית. ולמה מישהו חושב שאם תינתן הזדמנות להקמת קואליציה ללא חרדים וללא נתניהו, שם לא תהייה סחטנות.
      האמת, יכול להיות מצחיק לראות את הסחטנות שלהם. אבל הספיקה לנו ממשלת לפיד קצרה אחת בשביל להבין שזה לא מצחיק!!!